1996 – 2001 yılları arasında Ankara’da üniversite okurken kurduğu The Crawling Kingsnakes ve The King Bees topluluklarıyla büyük beğeni toplayan, düzenli kulüp programlarının yanı sıra, İstanbul, Samsun, Van, Girne, Lefkoşa gibi şehirler ve çeşitli festivallerde konserler veren Bora Çeliker’in, memleketi İstanbul’a dönüp odağını caz müziğine çevirdiği 15 yıllık aradan sonra, Mojo Blues Band ve İstanbul Blues Kumpanyası gibi gruplardan tanıdığımız usta müzisyenler Vefa Karatay (bas gitar) ve Ergin Özler’le (davul) birlikte kurduğu ‘Blueseum’, programlarında ağırlıklı olarak 1940 – 1965 yılları arasında yazılmış Texas, Louisiana, Chicago, West Coast (Los Angeles) kökenli müzikleri, kimi zaman aslına sadık kalarak, kimi zaman da serbestçe dönüştürerek dinleyiciyle buluşturuyor.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.