Genç klarnet sanatçılarından oluşan İstanbul Klarnet Korosu ülkemizdeki ilk klarnet korosu olma özelliğini taşıyor. Donizetti 2011 Klasik Müzik Ödülleri kapsamında “En İyi Oda Müziği Grubu”, ödülü, Bulgaristan Müzisyenler birliğince “Yüksek Müzik Kalitesi” ödülü ve Sliven Virtüözler Oda Müziği Yarışmasında 1.’lik ödülünü alan grup, ayrıca 6 dalda mansiyona layık görüldü. “İstanbul Klarnet Korosu Solistleri” bu konserde Vivaldi’nin “Mevsimler” adıyla tanınan dört ünlü keman konçertosunun yanı sıra Astor Piazzolla’nın “Buenos Aires’te Kış Mevsimi” adlı eserini seslendirecek. Sadece klarnetlerden oluşan bir grupça bu eserlerin dünyada ilk defa seslendirilecek olması nedeniyle konser bir “Dünya Prömiyeri”dir.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.