Çellistanbul Viyolonsel Kuarteti 2002 senesinde Murat Berk tarafından aynı okuldan mezun olup yurtdışında eğitimlerini tamamlayan dört çellist ile birlikte yurtiçi ve yurtdışındaki değerli sanatçı arkadaşlarıyla beraber müzik yapmak ve Türkiye’nin zengin müzik tınısını dünyaya sergilemek amacıyla kuruldu ve bu bağlamda çalışmalarını sürdürüyor. Birçok festivalde yer almış olan grup, Türkiye’nin en önemli salonlarının yanı sıra yurtdışında da önemli faaliyetlerde bulundu. Kurucular Salonu’nda yer alacak dinleti, Çellistanbul’un geniş repartuarı ile bizi bazen klasik müziğin zirvesinden bir film setine, bazen de bildiğimiz eserlerin şaşırtıcı yorumlarına götürerek günün baskısını yok edip, eşsiz bir müzik ziyafeti sunacak.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.