2004 yılında Begüm Gökmen tarafından kurulan Golden Horn Brass, Türkiye’nin ilk ve en uzun soluklu bakır nefesliler beşlisi. Hem orkestra repertuvarında hem de eğitim alanında uzmanlaşmış olan, Julian Lupu, Renato Alexendru Lupu, Begüm Gökmen, Sinan Şirin ve Emre Berbergil’den oluşan topluluk, her konserlerinde karşımıza son derece zengin bir programla çıkıyor. Bu programların içinde Barok dönem ve klasik dönem eserlerinin yanı sıra unutulmaz caz ve pop şarkıları, ayrıca halk ezgilerinin sofistike düzenlemeleri yer alıyor. Andante dergisinin 2014’te beşincisini düzenlediği Donizetti Klasik Müzik Ödülleri’nde “Yılın Oda Müziği Topluluğu” seçilen Golden Horn Brass, yurt içindeki sayısız konserin yanı sıra yurt dışındaki birçok prestijli organizasyonda ülkemizi temsil ediyor.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.